• Română
  • English
✔Calitate ✔Sinceritate ✔Flexibilitate

Campanii de Marketing Direct cu Baze de date Clienti

Campanii de Marketing Direct cu Baze de date Clienti

Faceti o selectie de firme aici: 

>> Selectie Baza de Date

Cel mai important lucru de retinut este acela ca atat firmele cat si clientii doresc acelasi lucru: campanii de marketing direct oneste, bine organizate, care sa vizeze numai consumatorii interesati, care le aprecieaza si care vor răspunde campaniilor.

Bazele de date (furnizate de noi sau ale dvs.) reprezinta elementul principal pentru a realiza campanii de marketing direct:

        ✔ Campanii de SMS-marketing 

Campanii de marketing direct SMS-ul a devenit cel mai popular instrument de Mobile Marketing.

 ” La un numar estimat de peste 1 miliard de SMS-uri ce se vor trimite anul acesta, nici o firma nu poate ignora rolul pe care SMS-ul il va detine in orice strategie de afaceri.” Pieter de  Villiers, Clickatell CEO.

” La mai putin de trei ani de la lansarea primei campanii de SMS Marketing, unul din doi marketeri directi din Europa foloseste acum SMS-ul. ” Forrester Research

” SMS Marketingul va continua sa creasca sustinut in urmatorii doi ani deoarece numarul firmelor care il adopta creste anual cu peste 50%, iar bugetul dedicat acestuia se dubleaza. ” Forrester Research

SMS-ul este folosit în special în campanii de comunicare cu trimitere de mesaje personalizate dar și în campanii cu trimitere de mesaje cu caracter general, atât către clienți existenți cât și către clienți potențiali.Cu un target bine ales, un mecanism corect construit, si un mesaj cu un caracter nonagresiv, campaniile de SMS marketing pot fi un instrument foarte eficient de comunicare dar și de culegere de date.

Mai multe detalii despre Campanii de Marketing Direct prin SMS-marketing aici

NOU ! vezi PROMOTIA acestei campanii pana pe 30 septembrie 2018 !

 

 ✔ Campanii de e-mail marketing

 Campanii de marketing direct Reprezinta un mijloc de comunicare ce nu presupune din partea dvs, investitii financiare foarte mari.

 Expedierea de mesaje e-mail personalizate ofera cel mai rapid mod de interactiune cu firmele cu care doriti sa veniti in contact.

 E-mail marketing-ul este un instrument de marketing online foarte eficient atunci când este utilizat corespunzător.

 Este cel mai des folosit în comunicarea directă cu clienții actuali și potențiali. Este un foarte bun instrument de suport utilizat în campanii integrate, dar poate fi și un instrument de  creștere a notorietății unui brand în rândul viitorilor consumatori.

 Este o foarte bună modalitate de promovare utilizată în programe de  loializare dar  și în scopul stimulării vânzărilor, funcționând cu success atât pe canalul B2B cât și pe canalul B2C .

Avantajul principal al acestui tip de campanii de marketing direct este eficiența, prin prisma implicării unui nivel de cost mult mai redus decât al altor canale de comunicare.

Câteva condiții pentru ca o campanie de emailing să fie eficientă:

• Stabilirea unei strategii de promovare: tipuri de clienți, tipuri de mesaje, frecvența în comunicare

• Transmitere de informații relevante pentru target

• Personalizarea mesajului

• Evaluare permanentă a calității comunicării

• Strategie de conținut bine construită: mesaj subiect relevant, layout sugestiv, text aerisit, relevanța primului paragraf, vizibilitatea și repetarea mesajelor relevante (beneficiu,  Call to action, etc.).

✔ Campanii de Tele-Marketing

 Campanii de marketing direct

Foarte eficientă pentru o paletă largă de scopuri: comunicare, fidelizare-loializare, retentie, reactivarea clientilor existenti, dar si pentru programe de vanzari si castigarea de noi clienti, generare de lead-uri, follow-up pentru direct-mail sau cercetare de piată.

Activitatea de telemarketing acoperă în general apelurile telefonice prin care companiile oferă unor potențiali clienți un produs sau un serviciu, sau cer informații în scopuri analitice sau pentru sondaje de opinie sau în scop de informare.

Contactarea telefonica a firmelor si a persoanelor din conducerea acestora va ofera posibilitatea interactiunii directe si obtinerea unui feed-back imediat despre cerintele si preferintele interlocutorului.

A folosi telefonul pentru a face tranzacţii şi a comunica a devenit uzual în marketingul direct. Şi asta pentru că telemarketingul este la fel de persuasiv ca şi forţele de vânzare, ca instrument de comunicaţie, dar mult mai ieftin.

Sunt două tipuri de campanii de marketing direct prin telemarketing folosite de specialişti:

către client şi de la client:

Către client sunt acele telefoane generate de firmă sau de companii prestatoare de serviciide telemarketing; folosind o bază de date se sună clienţii actuali sau potenţiali pentru a iniţia prestarea unui serviciu, sau pentru a informa.

Telemarketingul generat de client este foarte des întîlnit în domeniul serviciilor dar si in alte domenii.Firma pune la dispoziţie anumite numere de telefon, de obicei gratuite, la care clientul poate suna şi plasa comenzi, sau solicita diverse informatii, servicii, asistenta, etc.

Mesajul trebuie să fie simplu,într-un limbaj accesibil şi scurt, deoarece nimeni nu doreşte să stea la telefon mai mult de2, 3 minute pentru o tranzacţie sau o informaţie.

Tele-Marketingul prezinta si avantajul unui cost mai redus fata de campania de mail-marketing.

✔ Campanii de Drop Mail

Campanii de marketing directDropmail-ul este un instrument din setul de campanii de marketing direct ce presupune distribuția de pliante și/sau mostre în cutiile poștale din diferite zone geografice clar determinate, stradal sau în centre comerciale .

Avantajele aduse de drop mail sunt costurile relativ reduse raportate la generarea unui impact de masă asupra potențialilor consumatori.

Dacă este facut cu o frecvență mare și în mod constant poate induce consumatorului un reflex de a primi și a utiliza informația primită.

Este o modalitate de promovare relativ ieftină, folosită în special în cazul produselor sau serviciilor destinate persoanelor fizice (distribuție de fluturași în cutiile poștale, pe strada, în intersecții, etc.).

 

Poate fi folosită și în cazul produselor B2B, în special atunci când distribuția neadresată se realizează în locații de afaceri: târguri, expoziții, conferințe, hoteluri, centre de afaceri etc.

Dacă mesajul comunicat conține un call-to-action puternic, se poate construi foarte repede și cu costuri reduse o bază de date consistentă, către care apoi se poate comunica direct și adresat în urma unei segmentări bine făcute.

În concluzie: este un canal de comunicare directă neadresată care poate fi eficient dacă este utilizat atunci când obiectivele proiectului o cer.

 

✔ Campanii de Direct Mail

Campanii de marketing direct Este unul din cele mai utilizate instrumente din gama de campanii de marketing direct.

Principalele lui caracteristici sunt:

Povesteşte: Folosind o multitudine de formate, poate oferi spaţiu suficient pentru a spune o întreagă poveste.

Captează atenţia: Atunci când este primită, poşta directă are o concurenţămică şi deci poate uşor capta atenţia.

Personalizează mesajul: Deoarece foloseşte o bază de date, este foarte simplu camesajul să fie personalizat, adaptat la nevoile şicaracteristicile clientului respectiv.

Se bazează pe feedback: Poşta directă ajută cercetările de marketing şi poate fi modificată până când formatul mesajului este adaptat nevoilor audienţei ţintă.

Ajunge la o audienţă inaccesibilă altfel: Permite specialiştilor să ajungă la clienţi inaccesibili prin alt mediu.

Rata de raspuns:2% – 3% este o rată uzuală de răspuns, 5% este o rată bună.

Cum arată mesajul trimis prin corespondenţă: este la fel de important ca şi conţinutul acestuia. Aparenţa poate susţine sau distruge credibilitatea informaţiei, a produsului/serviciului. Mesajul trebuie să trezească interesul cititorului, să îl convingă şi să îl determine să cumpere. Şi totul se face cu ajutorul unui pachet de materiale tipărite,care include de obicei o scrisoare, o broşură, alte materiale tipărite, o carte poştală de răspuns şi un plic gata ştampilat, totul pus într-un plic exterior care este primul ce trebuie să atragă atenţia consumatorului.

Iată câteva sugestii pentru a crea un pachet eficient pentru poşta directă: Captează atenţia prin plicul exterior – culori, simboluri, sau dimpotrivă un aspect foarte oficial; important este ca destinatarul să deschidă plicul.

• Foloseşte un salut personal.

• Crează nevoia pentru produs/serviciu, explicând beneficiile folosirii acestuiaşi arătând cum funcţionează.

• Răspunde la întrebări pe care le anticipezi.

• Oferă toate detaliile legate de folosirea serviciului.

• Inspiră încredere, reduce riscul perceput de client, reafirmă reputaţia firmei.

• Oferă toate explicaţiile legate de prestarea serviciului. • Foloseşte un stimulent pentru a încuraja răspunsul cât mai repede.

 

✔ Social Media Marketing

Campanii de marketing directDacă Direct Mail-ul este cel mai utilizat instrument de marketing direct offline, cu siguranță Social Media este cel mai modern și economic instrument de marketing direct online.

Social Media  este un  termen generic care reunește, prin definiție, o serie de canale de comunicare online, de interacțiune socială, precum și sisteme de propagare a informațiilor cum  ar fi:  forumurile, grupurile, blogurile, platformele de content/video/audio și platformele de comunicare instantanee.

Social Media este despre:

• comunicare

• transformarea  monologului în dialog

• accesul liber la informație de orice fel

• transformarea utilizatorilor de internet din simpli cititori în creatori de conținut și/sau clienți

• interacțiunea din lumea online pentru crearea de noi relații în scop personal sau de business

Astfel, Social Media te poate ajuta să comunici într-un mod foarte  eficient către un segment extins și/sau foarte bine targetat, cu resurse mult mai puține comparativ cu alte medii de comunicare.

Pașii sunt simpli, iar regulile seamănă cu cele pe care trebuie să le respecți în comunicarea tradițională:

• Definește-ți targetul pentru o comunicare cât mai eficientă

• Alege un grup restrâns și relevant pentru target, cu scopul de a înțelege mai bine nevoile și obiceiurile lor

• Caută câțiva lideri de opinie care să creadă în produsul tău și să-și dorească să te ajute în promovarea lui

• Pregătește-ți foarte bine strategia de comunicare, prezintă-ți produsul într-un mod cât mai simplu și relevant pentru target

• Fii pregătit pentru dezbateri și pentru a genera răspunsuri și soluții; este foarte important, altfel efectul poate fi acela al unui bumerang

• Pregătește-ți foarte bine oamenii de suport

• Monitorizează permanent feedback-ul primit de la cei către care/cu care comunici pe fiecare tip de canal.

✔ Newsletter

Campanii de marketing direct  Newsletter-ul este o publicație în care de obicei se prezintă un subiect principal, subiect de interes pentru clienții, angajații sau auditoriul sursei care îl generează.

  Subiectul poate varia: de la o simplă informare privind un eveniment sau o modificare în structura unei companii, până la lansări de produse sau promoții generatoare de vânzări .

Cel mai adesea, distribuția unui newsletter se face cu o anumită frecvență, care se stabilește în funcție de nevoile de comunicare ale companiei care îl generează.

În varianta modernă,  newsletter-ele  sunt livrate pe cale electronică prin e-mail (e-newsletter-e) și pot fi găzduite în arhive electronice ale sursei ( ex. site-ul unei companii ) – newsletter-   e digitale .

Newsletter-ele digitale (în diverse formate – text, video, audio, mixte) au devenit un instrument foarte popular și eficient de comunicare în masă, dar mai ales de comunicare targetată, fiind utilizate atât pe segmentul B2B cât și pe segmentul B2C – campanii de marketing direct.

Landing Page

Campanii de marketing direct  Landing  page-ul este o pagină a unui site către care  vizitatorii sunt redirecționați în urma accesării:

  • unei reclame contextuale

• unui link de email paginile generate de motoarele de căutare

• sau în urma vizitării unui URL cu care au intrat în contact printr-un alt canal de comunicare (TV, Radio, presă).

Scopul pentru care vizitatorii sunt direcționati pe o astfel de pagină poate fi :

• pentru a le fi prezentate informații

• pentru a le fi prezentate rezultatele unor acțiuni

• pentru a contoriza anumite acțiuni.

Avantajele utilizării Landing Page-ului sunt:

• în publicitatea pay-per-click sunt factori importanți deoarece stabilirea locului și momentului afișării reclamelor care trimit spre Landing Page depinde foarte  mult de calitatea paginii

• pot crește semnificativ rata de conversie

• pot ajuta la contorizarea traficului

• pot fi realizate foarte ușor și cu costuri acceptabile în raport cu efectul produs.

Dacă este bine gândit și realizat, poate fi un instrument de suport foarte eficient, fiind  utilizat în ceea ce numim Campanii integrate, împreună cu alte instrumente de marketing online (email marketing, , social media, blog)  sau offline (direct mail).

Campanii de Marketing Direct Integrate

Campanii de marketing direct Pentru obținerea unui maxim de eficiență este foarte importantă construirea unui plan de comunicare integrat foarte bine structurat în raport cu resursele (timp, buget) și  obiectivele, care să fie foarte bine adaptat targetului.

 Astfel, în aceeași campanie, plecând de la principiile eficienței și obiectivele stabilite, pot fi integrate mai multe tipuri de instrumente:

• offline ( de ex. direct mail + telemarketing) sau

• online (de . ex.  e-mailing + Landing Page) sau

• offline și online ( de ex. direct mail + e-mailing + Landing Page + telemarketing).

Marketingul direct este prima zonă a comunicaţiilor de marketing care a adoptat orientarea de marketing integrat. Un motiv pentru care integrarea se potriveşte atât de bine cu marketingul cu răspuns direct este acela că, acesta din urmă pune accentul pe consumator.

Folosind baze de date companiile au devenit mult mai sensibile la nevoile şi dorinţele consumatorilor, fiind mult mai puţin probabil ca să-i asalteze pe aceştia cu mesaje nedorite. Un expert defineşte Marketingul Direct Integrat ca „o metodă sistematică de a te apropia de cei mai buni clienţi potenţiali”.

În loc să trateze fiecare mediu separat, campania de marketing direct integrat încearcă să folosească sincronizat cel mai bun mediu la cel mai potrivit timp, cu precizie şi cu un răspuns măsurabil în venituri.

Iată un exemplu: dacă o bancă generează o campanie de corespondenţă directă, va avea o rată de răspuns de circa 2%. Dacă includem şi un web site şi număr de telefon gratuit în scrisorile trimise ca o alternativă la formele clasice de răspuns, putem obţine orată de răspuns de 3% – 4%, dacă există personal instruit, capabil să acopere telefoanele primite. Dacă banca decide să-şi sune clienţii într-un interval de 24 – 72 de ore după ceaceştia au primit corespondenţa iniţială, atunic se poate genera o rată de răspuns de până la 18%.

Trebuie să ţinem seama însă că nu toată lumea răspunde în acelaşi fel la campaniile de marketing direct. O persoană poate completa cu mare grijă un formular,altcineva poate decide să sune imediat la numărul de telefon oferit sau să deschidă calculatorul şi să meargă on line.

Cei mai mulţi oameni tind însă să păstreze pe birou sau pe măsuţa de corespondenţă teancuri de oferte cu gândul că le va citi cu atenţie mai târziu. Şi teancul creşte şi creşte şi la sfârşitul lunii poate ajunge la gunoi , dar dacă un telefon este primit la puţin timp după un plic de corespondenţă directă, consumatorul poate fi captat de către mesaj. Citibank este una din băncile care folosesc frecvent marketingul direct, integrat.

Pentru detalii privind campanii de marketing direct personalizate conform cerintelor dvs.  Contactati-ne.

Contact

CLIENT SOLUTIONS GROUP

Adresa: Str. Vasile Lascar nr. 5-7 sector 2 Bucuresti

Tel: 0748-750.621
Tel: 021-3131.686
Fax:021-3131.686

contact

Abonare

Abonare la newsletter

Domeniul de interes:

Adresa email: